tisdag, oktober 07, 2014

Present i förskott






Våran tokiga coach har varit här och lämnat en förskotts-VP-present. Förutom kex till både mig och hunden ska vi bli snygga med pin på kepsen, tävlingskoppel och en fårmugg till kaffet. Det ryktas på facebook om någon champagneflaska också men den har hon visst druckit ur ;-)

Haha, vi ska verkligen försöka förtjäna den där presenten i år...








Några garantier kan vi dock inte lämna men vi ska göra vad vi kan. Jag har i alla fall anmält igen. Men säg ingenting till Four för då gör han sig illa. Först ska vi vässa formen eller i alla fall träna lite som omväxling, kurs torsdag-fredag står på agendan och det ska bli roligt. Hoppas jag :-)

Apropå present fyller jag snart år. Kanske får jag en ny kolsyremaskin i present eftersom vår gamla flög i luften men en rejäl smäll igår. Tänk att det finns bästföredatum på plastflaskor?! Många konstiga saker ska man lära sig här i livet.




Inga kommentarer: