torsdag, september 20, 2007

en dålig människa

Igår fyllde världens bästa Bud (http://web.telia.com/~u74701590/Bud.htm) 6 år och jag glömde att uppvakta honom. En riktigt dålig människa är jag... :-( Gudskelov fick han och de andra flockmedlemmarna av hundtyp varsitt grisöra så jag tror att jag är förlåten. Inte blir det något större firande idag heller - möte i tävlingskommittén väntar.

Hussen har rapporterat från Idreskogarna att han fryser och de har inte sett så mycket som ett färskt älgspår. Märkligt nöje, det där. Även om jag fryser när jag tittar på vallning så ser jag i alla fall både hundar, förare och får...

1 kommentar:

Anonym sa...

FY på dig som glömmer BUDS FÖDELSEDAG!!! Nu måste han få något EXTRA gott ju!

Såg en bild på dig och mamsen från Hedemora - och ja, ni FRÖS. Stod till och med "frusen publik" till bilden. *fniss*
Hälsar Mackan