onsdag, september 19, 2007

helt ok

Ikväll har jag testat det nya liv som kursdeltagarna rekommenderade (!) det vill säga soffa, chokladask, teve, alkoholhaltiga drycker och för säkerhets skull laptop i knät. Jag skulle kunna stå ut med en sådan tillvaro... ;-)
Hundarna har fått hålla tillgodo med grisöron idag och ingen träning. Imorgon ska jag på möte så det blir en vilodag till men på fredag funderar jag och Majsan på att sätta upp ett malteserkors och träna lite. På lördag ska vi vara med på träningstävling; hämt, malteserkors och fålla... Jag vet inte hur långt hämt det är men det ska bli kul att testa.
På söndag är det dags att starta IK-1 på Muskö. Hu... Det känns som det var evigheters evighets längesedan som vi tävlade över huvud taget.

Hussen jagar by the way älg igen. Obegripligt varför det aldrig finns någon mat i den här frysen, eller hur?

Inga kommentarer: