tisdag, mars 28, 2006

pa vag hem igen

tillbaka pa baten utan prickar pa tangentbordet. Vi har haft en underbar semester och nu sover ett gang mycket trotta hundar gott pa hemresan ;-)
Reportage och en massa bilder kommer forstas nar jag landat safe hemma, hoppas att bilen fungerar sa att jag kan ta mig hem utan strul... Vi har haft lite bilstrul aven in the UK men nu ar Passaten lagad och vi tror att vi ska komma hem pa torsdag. Det kanske hinner bli fredag innan jag ar hemma.
Bud har gatt riktigt bra sista dagarna, tavlingarna var val ingen hit men forsta dagen gick vi runt till fallan dar vi klev av efter ett par forsok. Vi har i alla fall knallat runt en Open bana och det ar jag jattenojd med.
Nu ar jag lite sugen pa att trana och tavla honom i alla fall den har sasongen ;-) vi far se hur hans tassar haller nar det blir hart i backen. Har i Skottland har han inte haft nagra kanningar men det har varit mjukt och blott underlag sa det har varit skonsamt for honom.

Nu ska vi satta igang Zeke nar vi kommer hem...

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med lite Skottelands rapport. Kör försiktigt och hoppas bilen håller. Vi ser fram emot rapport när ni kommmer hem och massor av goda valltips och BILDER. Här har snön nästan försvunnit och tro det eller ej men det börjar bli lite vårkänning...Jippiiiieee, äntligen!! Att kunna ta sig fram utan att halka omkring och frysa.
Kram, Kitty o co