söndag, april 02, 2006

jomenvisst

är vi hemma igen. Trötta men mycket nöjda kom vi redan i torsdags kväll, men det har funnits en del att göra här hemma. Idag har jag skrivit och redigerat bilderna, men just nu är jag mycket osams med ftp-programmet som inte vill visa bilderna *grrrr*
Storyn hittar ni på http://medlem.spray.se/ewarkivet/Skottland 2006.htm och ev. ett fotoalbum ;-) Just nu syns inte bilderna som thumbs men om man klickar på dem så fungerar de - i alla fall några stycken... Jag ska jobba vidare på dem...
Tyvärr har vi för mycket snö för att det ska gå att träna och det har dessutom blivit mer i helgen :-( Suck! Nu när vi är så träningssugna...

Jag återkommer när jag fått ordning på sidan...

2 kommentarer:

Ewa sa...

Vet inte varför länken inte fungerar men http://medlem.spray.se/ewarkivet/Skottland%202006.htm kanske går bättre?

Anonym sa...

Ojdå! Det kan man kalla en reeeesa det ;-) Ni verkar ha haft det härligt i UK. Mycket shoppande *S
Hur har det gått med tassar och hundhälsa i övrigt då? Åt middag i Helsingborg??!! Visste du då att det var ungefär 20 minuter hit??
Kul att läsa allt om träning och så, men bilderna funkade inte men det kommer väl hoppas jag ;-)
Fick du några bra tips om tex "hur får man bra stopp"? Och en massa andra tips vill vi höra om ;-)
Såg du längst ner i vår dagbok vad vi tänker hitta på nästa Januari
;-) Men vi har funderingar på en tur till Fyn till hösten när Zas är färdigvaccinerad. Och nästa sommar, vem vet..............
Skotteland får ju väldigt mycket fin reklam.......
Skönt iaf att ni är hemma i snön igen *L
Ni han väl se när ni passerade Skåne att vi har barmark och våren är på väg ;-) Kram, Kitty o co