torsdag, januari 11, 2007

ekonomer

Det är långa dagar och mycket bokslut på jobbet nu. Sådana dagar kan det kännas otroligt uppmuntrande att få ett mail med en länk till något skoj. Därav jublet när vi kollade på den här filmen (kolla länken) :-) http://bubblare.se/de_trogfattades_forening/ *gapskratt*

Hundarna får inte så mycket uppmärksamhet heller, det har inte funnits varken tid eller ork kvar när det väl blivit kväll. Idag har vi i alla fall varit ut på promenad - i snöyra!!! :-) Kallt var det också (antagligen helt normalt i januari men det har jag förträngt...). Sedan lekte jag och Zeke lite cirkuskonster. Han blir så uppspelt av mitt beröm att han studsar jämfota varje steg. När vi testade slalom mellan mina ben gjorde han det onödigt svårt; han kastade sig ner på mage, rullade runt och kom upp snöig och studsande på min andra sida. 1,5 mollbergare i pik, kanske?

Inga kommentarer: