torsdag, februari 16, 2012

fortsätter flänga

Imorgon bär det av till Avesta för ett par medarbetarsamtal, när jag är klar där styr jag Peugeoten mot Skövde eller egentligen Mullsjö, men jag tror att det blir övernattning i Skövde. Nej, jag har inte bokat något än ;-) eftersom det förbokade stället krånglade och reservplanen fick influensa. Det ska finnas vandrarhem i Skövde så det är just nu plan A. Annars finns det säkert något annat :-)
På lördag är det föreläsning i SVaK:s regi, det ska bli jätteskoj. Direkt efter föreläsningen drar jag hemåt igen eftersom vi har årsmöte i SDV på söndag förmiddag. Pust! Kanske kommer Carina och hämtar lille katten på söndag eftermiddag - annars tror jag inte att det gör något om jag får några timmars lugn och ro på kvällskvisten innan nästa arbetsvecka tar vid...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var mig ett fasligt flängande. Själv tänker jag ägna dagarna i min hage, sur att inte bröderna S är med (ja, och deras matte förståss) ;-) Helene

Ewa sa...

Du kan hämta bröderna S och prata utgångar med Zeke om du vill. Förresten, vi ska testa att du kör honom tror jag. Det kan vara intressant att se vad som är relaterat till mig. Förresten, ljug lagom. I morgon ska väl iallafall du och jag vara på samma möte.