onsdag, april 24, 2013

konsten att pausera

Om jag trallar lite under tiden som jag kör hund kanske....?
 
Panetoz – Dansa Pausa





Igår skulle till och med coach Elgemyr varit om inte imponerad så i alla fall något nöjd. Tror jag. Körde Rom i skapligt långa från- och framdrivningar och ansträngde mig för att inte vara så petig och vara där och styra så fort ett djur tittar åt sidan. Resultat = fåren gick rakt med väldigt få kommandon från mig och Rom hade ett fint flöde på dem när han slutat att undrande stanna upp och fråga var signalerna tagit vägen.Så, Raring:
Om jag står för pauserna får du stå för dansen.

Öh, nej det var inte Zeke jag körde... Där är pauser uteslutet för under tiden hinner fåren skena åt fel håll...

2 kommentarer:

Mackan sa...

hihi

Helénes klotterplank sa...

Hurraaaaaa!!!!!!! Va bra!!!!!! Riktigt ordentligt skitglad.
:-)))))) Målet kommer närmare ;-)