lördag, april 27, 2013

Lillpojken

Igår var jag och Anders hem till Petra och valde varsin valp, spännande värre. Jag trodde nog att jag skulle välja den hane som hade bläs, men så blev det inte alls när jag kom dig. Så... Team Samuelsson proudly presents...

 J&Ps Four...


En väl hanterad liten valp



... med föremålsintresse




... som kommer på inkallning




... låter syrran använda honom som kudde


... sover gärna på rygg i någons famn


... visar minsann lite stil ;-)


- ... och är ganska söt



och tittar på de här bilderna så inser man att här kan inte Rom svära sig fri. Den högra bilden (eller nedre - i en del webbläsare) visar Anders Peg som alltså också kommer att bli Skävebo. Till höger på den vänstra bilden (eller sålunda den övre) är den andra hanen. En klockren Romkopia. Hade jag valt honom hade jag fått två till utseendet likadana hundar ;-)












2 kommentarer:

Helénes klotterplank sa...

Helt underbar liten krabat. Grattis Four, som snart blir Dalmas på riktigt.

Vall-Ewa sa...

Vilken goding! Spännande värre framöver.
Tyckte det inte var länge sedan som du fick hem Rom som litern valp. Nu har du snart en son till honom därhemma :-)