lördag, november 11, 2006

BREDBAND - tror jag

Halleluja, jag är uppkopplad med adsl! Hemma hos mig! I stora skogen! Jag har fått några konstiga felmeddelanden under installationen så egentligen borde det inte fungera just nu, tror jag. Om det inte dyker upp några uppdateringar på ett tag så kan det bero på att jag startat om datorn när virus-scan:en gått klart och att jag aldrig någonsin får tillgång till internet från stora skogen igen ;-)
Just nu fungerar det i alla fall så här kommer en hälsning till några av er därute.
Kitty; fundera på det där med träningsläger i maj!
Helene; pussa på Tyra från mig och passa på att vila upp dig nu när hon är konvalescent och valpen inte har flyttat in ännu - vänta bara!
Mackan; jag har fått ett återbud - är du intresserad av attitydträning? Jag har förstått att du inte kan den här helgen men sedan kör vi nästa helg och sedan varannan helg fram till jul.
Kvinnan med tusen liggkommandon; kör hårt! Är du i mina trakter så går det bra att träna förutsatt att det är helg ;-)
Anita; Zeke hälsar att han kommer att ha A-höfter bara matte vågar röntga ;-)
Anneli; lycka till på mötet!
Maria; har jag beställt vinglas? Den där presenten vi pratade om - ska jag skicka bilder? Har du "tallrik" kvar?
Ni andra; träna på och var rädda om er!

Scott Drever har drivit rådjur i dag. Husse kunde kalla in honom efter 45 miuter - endera har han ohyggligt dålig kondis eller så har han mognat sedan förra säsongen?

5 kommentarer:

Ewa sa...

Tralalallalala
Det verkar fungera!
:-)

Anonym sa...

Grattis till den BREDA vägen!
Vem har sagt att alla vägar bär till Rom??
Dom bär uppåt. Till Cuberrymden!
Så jag säger Halleluja!! Nu går det undan.
Mera uppdateringar!!
Krama alla små raringar!

Anonym sa...

Hej
Jag VILL jättegärna vara med på attitydkursen. MEN! Helgerna är verkligen enda gången man kan göra ALLT som måste göras med dagsljus...Kan jag få vara med någon/några gång/er och betala för den/de gångerna?
Hälsar Mackan

Anonym sa...

Trixa är säker på att även Zeke är ett A-barn. Hon rekommenderar Zeke att träna upp modet på matte så att det blir publicerat

Anonym sa...

usch ja, det är svårt att träna sin matte... Hon kallar mig för Zeke mespropp, jag undrar just vem av oss som är en fegis???
/Zeke