torsdag, november 23, 2006

hemsidepul

Hemsidan flyttar så sakteliga till nya domänen. En del uppdateringar får ni på köpet ;-) Ni hittar sidan enklast via http://www.samewa.sidan.nu/

Idag har jag varit på skrivarkurs... Ni ska få se vad jag blir bra på att skriva när kursen är slut :o) Tills vidare får ni hålla tillgodo med den gamla Ewa ;-) Kursen är inte slut förrän i vår (och det är del 1 av 3 som är slut då) så det finns ingen anledning att förvänta sig någon snabb förbättring. Läxa fick vi också... Det var längesedan jag hade läxa. Nåja, det ska väl bli något av den också. Kurskamraterna var i alla fall väldigt duktiga så det kan bli en kul och lärorik kurs.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha! Jag snubblade med hjälp av en sömnig Peter igenom hela rebus nr 3 jag med. Men! Det var nästan oförskämt lätt att hitta svar på nätet...yyyl, jag har fuskat!
Ja du Ewa. Det är allt för synd att helgerna är så korta. Men jag tror allt det går bra nästa lördag! Jag är minsann gräsänka då och inga barn hemma heller!
Hälsar Mackan