tisdag, november 28, 2006

livet återvänder!

Nu finns det inte en endaste novembertisdag i kalendern på elva långa månader!!! Underbart :-)
Jag har fått tips om att det ibland är problem att se att bloggen är uppdaterad, den här gången var det i Firefox men IE gick bra. Fattar ingenting! Jag kan ju inte fråga er som läser det här om ni kan läsa det - om ni kan det är bloggen uppdaterad ;-) men det skulle vara intressant att höra om det är fler som haft problem med att se senaste uppdateringarna? Skriv en kommentar eller i gästboken i så fall (eller gärna i vilket fall).

Jag tror att Zeke håller på att bli stora karl´n. Han känns ganska ostrukturerad just nu (som män i allmänhet alltså?!) och han testar gränser; stjäl kattmat (kanske inte karaktäristiskt för män i allmänhet?), stannar inte kvar där han blir ställd, busar med Bud trots att jag sagt till honom att det räcker... Han är allmänt stökig, helt enkelt. När jag tränar tramsövningar ute på gårdsplanen är han så taggad att han hoppar jämfota runt mig och då är det inte så lätt att hinna med att belöna rätt beteende - han hinner med så många beteenden på en gång... Nåja, värre problem kan man säkert ha. Förhoppningsvis har han snart vuxit ur sitt nya, odrägliga, jag. Om inte annat ska han dämpas med vallningsträning (japp, nu menar jag träning!) till helgen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Jag kan se uppdateringen. kör med IE.
Anita!

Anonym sa...

Hej!
Inga problem att se här heller.
Heléne

Anonym sa...

Visste väl att Du fixar tekninen!
Jag är uppdaterad!!

Anonym sa...

Snacka om att livet återvänder. Jag har inte kunnat se din blogg sedan Instruktörskursen och tyckt jättesynd om dig för att Du haft så mycket att göra så Du inte haft tid att blogga.
Det har hänt även med några andra bloggar, som jag brukar läsa och inte förrän idag kom jag på att det kunde vara samma med din blogg, så att jag inte såg den. Mycket riktigt. Vilken lättnad. Jag har saknat dig så. Jag vet inte om det är detta med tisdagen eller om det är något med min dator. Få se om det fungerar i fortsättningen.
Hälsningar
Mona