torsdag, juni 07, 2007

Du o ja, kompis


Morgonmys

4 kommentarer:

Olssons sa...

Tja!

Jag saknade dig i Bråfors. Kommer du på torsdag? Helen bjuder på vindruvor och jordgubbar och Tommy fyller år!

Anonym sa...

He he Ewa det verkar som fikabröd är ett minne blott hos et ;-)
E de fest kanske ni kan svänga till ett me en knäcke macka oxå ;-)
/Kitty

Ewa sa...

Ja jag vet inte vad jag ställt till med. Det här tramset med vindruvor och jordgubbar tror jag började efter att Helen sett Skottlandsbilderna...
Skämt åsido - det låter härligt med jordgubbar :-)Det är t.o.m. bättre än Helens fikabröd ;-)

Anonym sa...

Vad då trams, jag behöver leva på frukt, kärlek och vallning för att kunna klara av alla backar i Skottland. Och jag har planerat att åka dit och då måste jag tappa några kilon, så det är jordgubbar och krispiga vinddruvor som gäller, det kan ev smyga ner någon melonbit!! Ses // Helen