lördag, juni 02, 2007

Wilma Astrid Linnea

heter hon, numera även officiellt, släktens lilla prinsessa
det är ganska lätt att vara släktens lilla prinsessa, hon har ingen konkurrens alls på småbarnsfronten. Men jag tror att hon skulle klara sig bra i vilken konkurrens som helst, se bara på bilden hur hon säger hej till publiken ;-)

När man fått håret tvättat och alla har stirrat blir man trött - en trött Leksandssupporter:

Vi har haft en härlig dag idag. Strålande sol och säkert 20 grader varmt. Jag har passat på att klippa gräsmattan och sätta upp mer staket - allt för att få vara ute :o) Inne ser det ut som om det skulle ha varit solsken flera veckor (ingen har gjort något åt ordningen inomhus på länge) men det får vi ta tag i en annan dag. I morgon är en annan dag men då ska jag försöka komma iväg och träna Zeke.

Hörde förresten talas om en intressant kommande parning idag. Tur att jag har gott om tid att fundera på saken men... hm, om den blir av kommer det att bli svårt att värja sig :o)

2 kommentarer:

Ewa sa...

med lite distans till inlägget inser jag att jag kanske behöver förtdliga: En parning mellan två mycket bra HUNDAR, menar jag :o)

Anonym sa...

ha ha ha, parning är för djur, jag fattade iaf. Vad är det för föräldrar som är SÅ intressanta då?

Jag har gjort det igen, utmanat dig i min blogg idag 2/6. Du som hatar sånt.
Men ok, gör som du vill.
Själv tar jag ett glas vin till.
Hörs
Hälsar Mackan
PS: du måste nog skicka hit dina kalvar ändå, nu har gräset blivit så högt så det inte går att valla, nästa inte ens att gå där...
/Hälsar Mackan