fredag, november 28, 2008

Fredagkväll. Tillbringar den med ett gäng killar (helt ok så långt) som gillar grisöron (hm, nu blev det lite tråkigt...) och ett glas rött som smakar bra. Grabbarna knaprar på sitt och jag smuttar på mitt ;-)

Jag har precis hört slutet på "I cirkelns mitt", en bok av Dan Brown, samma författare som DaVincikoden. I cirkelns mitt följer samma mall men var ändå helt klart läsvärd, eller lyssnarvärd i mitt fall. Några kul och mycket oväntade svängningar i handlingen.

Just nu är det Idol på teven eftersom det inte finns någon mottagning på ettan så På spåret kan vi glömma :-(

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns lite tävlingar att titta på på TV fredagkvällar. Jag brukar se ett program på Animal Planet, ett gäng hundtrimmare aom tävlar om
50000 dollar och titeln Årets trimmare. Faktiskt mycket roligare än både På spåret och Idol./Mona