tisdag, november 04, 2008

toknöjd

Jag har gjort ett av mina bättre fynd på Tradera. Mitt allra bästa fynd var nog Lundhagsbyxorna som jag använt massor sedan jag köpte dem för halva butikspriset. Idag kom det en jacka med lantbrevbäraren som också har potential att bli en favorit. Mmmmmm vad skön den var. Tur hade jag också, det var storlek medium och alla som träffat mig vet att jag är en large människa (utom ibland när jag slår till med xl) men den här jackan ville jag verkligen ha så jag chansade. Den var till och med lagom lång till de Samuelssonska aparmarna! :-)

En annan sak som gör mig nöjd är fototävlingen som Kicki hade fixat på Södra Dalarnes Vallares hemsida www.sdalarne.se Gissa vem som vann?! Kolla särskilt idolbilden som Kicki lagt ut *fnissar*

tralalalalalalala

Hoppas turen håller i sig. Bud har fått en upplåsbar krage i present inför morgondagen. Han blir apatisk när han får tratt så vi testar om det fungerar med krage istället. Det kan komma bildbevis om försöket faller väl ut. Nu ska han och jag gå på promenad under tiden som de andra äter sin kvällsmat...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack lillbrorsan! ;)

Ska hälsa så mkt från pappsen!! Var & hälsade på honom & hans bään igår! De var sååååå najs, du skulle vare där du me!! ;)

Ha de

/Lad

gail sa...

grattis till vinsten i bildtävlingen. det blev en riktig "ja visst" upplevelse när jag såg resultatet. man kände igen alla med facit i hand

Ewa sa...

Lad; jag ska kanske få följa med till pappsen nästa helg när min matte ska stå och vissla och gasta på någon sådan där bana igen...
Hälsningar Rom

Gail - tack! Det var en kul tävling. Jag var osäker och gissade på ett par och blev glatt överraskad när jag fick klart för mig att jag hade gissat rätt. Hälsningar Ewa