fredag, december 16, 2005

friday night as usual ;-)

jag tänkte att jag skulle se Harry Potter filmen på teve men somnade som vanligt i soffan ;-) vanliga fredagsnöjet, alltså...
Det får bli tidigt ryggläge istället och förhoppningsvis är jag pigg och utvilad tidigt i morgon bitti i stället och får maaassssor gjort morgon (jo, tjena, det kan man ju drömma om!!!)
Det ska bli skönt med helg och ledigt. Såhär helt off-vallningssäsong kan jag känna det oerhört priviligierat att ha en hel helg framför sig utan några särskilda planer/utflykter. Är det så andra har det varje helg??? Visst är det jul snart men jag är tack och lov helt befriad från julstress :-) Förhoppningsvis får jag upp gardinerna i köket i helgen i alla fall...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm det där med julgardiner verkar viktigt, vi har nog missat nått här ;-) blir det ingen jul nu då ?????? Så du har samma fredagsnöje som oss *S
Lediga helger??? Tja om man nu e ledig när man har 8 extra dogs att rasta så har vi oxå haft en ledig helg ;-)
Lite nytt i vår dagbok iaf (man får ju anstränga sig lite iaf ;-)
Ha de fint!!