torsdag, april 24, 2008

ny favorit

kolla den här bloggen och skicka gärna ett fotobidrag http://arga-lappen.blogspot.com/

fantastiskt! :-)

Jag har lyssnat på en märklig bok, Dotter sökes av Katerina Janouch. Jag har lite svårt för böcker där jag inte sympatiserar med huvudrollsinnehavaren. Till den här boken har jag då och då tänkt släga ut mp3-spelaren genom fönstret men det är väl ett tecken på att den engagerar... Jag som aldrig haft någon längtan efter barn över huvud taget förstod verkligen inte hur hon kunde vara så besatt... och att man sörjer en förälder är väl inte konstigt men det är ju någonstans helt naturligt att man förlorar dem. Att däremot förlora ett barn kan jag förstå är ett fasanfullt trauma... Nåja, läs den och tyck till!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var hittar du alla sjuka bloggar?
Trevlig helg!

Anonym sa...

Hejsan. Stört skön blogg - dax att gå ut och fota lite lappar kanske... stor kram Mika & Mys.

/barbro sa...

Att dom orkar...

Anonym sa...

Underbar blogg. Bara älskar tokiga skyltar kom jag på ;-)
Kommer inte på riktigt om jag ska ta din bokrecention som en varning "läs inte" eller som en "läs" ;-) Gillar inte heller böckr man blir frustrerad över ....
Nu ska vi upp och lämna en tjusig leopardfäll till lilla Al-Iss som hon ska ha med sig hem sedan ;-)
Ha en fin helg,
Kitty