lördag, juni 02, 2012

Gottar mig fortfarande

jag kom på att Louise skickade foton från prisutdelningarna förra veckan. Här är bilden från fredagens NN-2. Vann gjorde Vickan och Ben, Yvonne och Kimmi var trea. Roligt!

Nästa tävling är i Åtvidaberg om två veckor. Det ser ut som alla får plats i NN-2, men i NN-1 var det fler anmälningar än platser så jag bestämde mig för att Rom fick bli en NN2-hund fullt ut :-) Djuren i Åtvidaberg är tyngre än de vi tävlade på förra veckan, men jag hoppas han räcker till ändå.
Veckan efter det åker vi på kurs. Då ska vi ha finlir på får igen - jaja, ska man kalla sig allround så ska man väl klara det? Sedan blir det förhoppningsvis fårtävlingar ett tag.



1 kommentar:

Helénes klotterplank sa...

Klart du ska gotta dig. Det har du all rätt till. Ni var ju skit braiga.