torsdag, mars 22, 2007

kommentarer

Det här med bloggande är intressant, man får många oväntade kommentarer.
Efter gårdagens inlägg väntade jag mig kanske någon reaktion på mysteriet med torktumlaren eller åtminstone att någon skulle kommentera att efter gårdagens inlägg fanns risken att man skulle hamna i min blogg om man googlar "inflammerade analsäckar" vilket kan vara nog så anmärkningsvärt - apropå gårdagens slempropp...
Men det här är ett par exempel på vad jag fick:
1) Du tränar för lite när du har tid att fundera på sådana saker som torktumlare (muntligt). OK. Sant!
2) "Jag skulle kunna säga att jag tycker Du är lite orättvis mot Scott..." (Monas kommentar). Hm, varför då, för att Någon sade upp markservicen? Eller för att jag hindrar honom från att hålla äckliga sår öppna och inflammerade? Han ska som vanligt vara glad över mina omsorger
;-) Jag bad t.o.m mamma att titta till honom i hundgården så att han inte skulle sitta fast med dumstruten i hundkojan :o)

Sedan bevisade Kitty att hon besitter my kind of humour när hon testade gps-länken och t.o.m. lade ut den på sin sida. Dessutom har hon tipsat om antibite till Scott så vem vet, han kanske slipper dumstruten.

Att Kicki hellre kommenterar i min blogg än skriver egna inlägg gör ingenting alls så länge hon håller oss informerade. Varför behöver man tänka över ett erbjudande att byta en st border collie-Hozz mot två st bilar??? Lätt som en plätt!!!
och förresten; när jag skrev om stamningsföreningens logga och hackspetten så blev jag inbjuden till en ortnitologisk förening!

Eftersom jag inte tränat idag heller så blir det inte mycket mer idag. Jag har förresten köpt ett våffeljärn ifall ni undrar ;-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

visst va GPSen rätt underbar OCH skrämmande om det hade varit sant, hann nästan bli lite förbannad på storebrors samhället ...........;-)
Yeeeeeeeees, då bjussar du på våfflor på söndag!!! Vi har inge våffeljärn. Kom just på att gillar man våfflor bör det väl heta VÅFFELGÄRNA
Ha en nice dag,
Kitty

Anonym sa...

SRIS säger att det kanske är rävskabb - börjar vid svansroten ibland. Hua!
Spencer säger... det finns en ny typ av strut, som är mjuk och går åt andra hållet lixom. Sätt upp den på önskelistan!

Anonym sa...

Jag såg gps-en som en möjlighet gällande ett barnbarn som brukar rymma.... Ewa, Du skulle väl byta Scott mot en skottkärra utan att blinka. Naturligtvis menade jag markservicen. Och att Du inte undersökte rävskabbsmöjligheten INNAN Du började fundera på antibite. Om det varit Zeke...../Mona

Anonym sa...

Köpt våffeltråg.
Låter som en inbjudan(?!).
Vi kommmmmmmer.......
Heléne

Anonym sa...

Hi hi verkar bli trångt på söndag ;-)
/Kitty

Ewa sa...

Hihi, Mona, menar du att jag gör skillnad på hundar??? Alldeles rätt i så fall. Jag behöver egentligen ingen skottkärra men en bra säckkärra med stora hjul skulle inte vara så dumt. Hussen är inte hemma: Någon som vill ha en drever i dumstrut i inbyte? *skrattar*
Jag tror inte på rävskabb - i så fall borde han vara väldigt orolig nu när han inte kommer åt att klia. Antibite fungerade inte - vi pratar om en drever här... "urk, det där var inget vidare men det kan inte hjälpas..."
Det får bli en ny tratt, vi ska kolla om vi hittar en sådan som Spencer beskrev (den kan ju vara bra att ha om Zeke skulle behöva den någon gång) :o)