lördag, mars 03, 2007

missa inte!!!

1) Hästmannen på teve i morgon kväll, kortversionen men ändå
2) Bästa krönikören har en blogg! http://halvar.wordpress.com/ Han har förgyllt många av mina lördagarförmiddagar...

Vad förvånad jag blir att över att det kommer in en miljon röster till Melodifestivalen - Andra chansen. Är det bara jag som blir anti mot allt ringande i den tävlingen? Vi hade en teori på jobbet att vi skulle göra något räkneexempel på alla samtal som krävdes för att följa en viss låt "hela vägen" men ingen orkade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förvånas hela tiden över detta märkliga som Internet är. Jag kan inte längre klicka på Bokmärken när jag har din blogg uppe och tro att jag skall komma direkt till bloggen utan kommer till hemsidan och får klicka vidare till bloggen. Det är inga problem. När jag klickade på "halvar..." så kom jag till hans blogg men det stod fortf "samewa..." däruppe. Jag fick nästan anstränga mig för att hitta adressen till hans blogg och bokmärka den. Jag håller med om att han är intressant och underhållande att läsa. Däremot förvånas jag över allt ståhej med melodifestivalen, mindre över att så många ringer, mer över att så många tittar..../Gnällspiken Mona

Ewa sa...

samewa.sidan.nu-adressen är enkel att komma ihåg men ställer till en del problem eftersom alla sidor och länkar öppnas under den sidan. Lägg in sidans riktiga adress http://web.telia.com/~u74701590/ eller adressen till bloggen samewa.blogspot.com i dina bokmärken så ska du se att det blir bättre.