onsdag, september 09, 2009

mina och Roms största grattiskramar

... går idag till syster Kim och bästa uppfödar-Anita som klarat VP:t i Kilafors idag med fina poäng och kommentarer. Ni är så bra! Systrarna Meg och Key får en ny chans i morgon, vi håller tummarna!

Jag är på Aronsborgs konferensanläggning i Bålsta och har haft en underbar dag. En helt suverän föreläsare, Annika R Malmberg. Om hon skriver lika bra som hon pratar (det ska jag ta reda på eftersom jag köpte hennes bok) rekommenderar jag boken varmt. Den heter Ta skit! och gör det till guld. Vi har pratat om att ta och ge kritik och vilka mekanismer det startar. Intressant, plågsamt träffande och jätteroligt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm, låter som en spännande föreläsning. Vill gärna veta mer om det plågsamma träffandet när vi ses ;-) Vill också gratta Rom systern och hennes matte. Grattis!!
Heléne o Lexa

Unknown sa...

Tänk vad roligt att du direkt skriver om vår dag tillsammans! Och vilka fina bilder. Jag längtar ut i naturen. Hoppas ni får en trevlig kväll där ute på Aronsborg och att du kommer att ha glädje av min bok! /annika

Anonym sa...

Tack så mycket för gratulationer.
Jag och Kim är jätteglada !
Snart är det brorsan Roms tur.
Kram från Kim och Anita

Lena W sa...

hej behöver de någon hjälp på Sm
jag undrar vem som håller i det?

Vill också säga att en stolt Tom rinngde i går att han klarade nästa dag ett stort grattis