lördag, september 19, 2009

våndan med att fastna i Farmville

skrattar innerligt över hur galet det kan bli...

Jag skickade föregående inlägg från mobilen. Tanken var att jag skulle uppdatera inlägget från datorn senare men först skulle jag bara fixa lite i Farmville... hm, ni som är med i Farmvilles underbara värld förstår kanske hur det gick.Jag fastnade förstås. Under tiden har Barbro lämnat Farmville och hittar min uppdatering och tycker att den är väl drastisk... Det kan jag förstå!

Så här var det tänkt:
Texten till föregående inlägg skulle vara på temat att jag lurat både döden och svininfluensan. Jag var sjuk drygt ett dygn och sedan piggade jag på mig. Idag har jag känt mig helt ok, förutom att huvudet väger ovanligt mycket. Idag har jag vinkat av Hussen och sedan ägnat hela eftermiddagen till hundträning. Mer om det kommer i nästa inlägg.

Jag gillar verkligen bilden till förra inlägget, men visst, den blev lite drastisk. Fnissar fortfarande...

1 kommentar:

/barbro sa...

Skönt att höra! Då kan jag lugnt farma vidare... Blev lite orolig, måste jag säga.