tisdag, mars 17, 2009

inget är som väntans tider

Stort tack för alla glada tillrop och uppmuntrande kommentarer efter vår resumé av helgen. Shit happens... vi kommer nog igen men nästa gång vi visar oss offentligt ska vi ha tränat :-) och jag har en plan. Coachen fick sparken *fnissar* så nu har jag varit tvungen att tänka själv, så se upp...

Just nu sitter vi och väntar på en leverans kalvar. Klockan elva skulle de komma, ja - på kvällen... Sover inte folk då? Jag funderar på att fråga djurtransportören om det inte är försent för så små pojkar (kalvarna alltså, transportören förmodar jag är vuxen) att vara ute till kl 23. Så nu väntar vi... Det var länge sedan jag var så trött och så gärna ville gå och lägga mig.

Per Elofsson blev Mästarnas Mästare. Välförtjänt! Det blev ju riktigt spännande i finalen och jag kommer att sakna de där känslosamma stunderna i tevefåtöljen på tisdagkvällarna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fnissa på du, själv sitter jag här i min ensamhet med en skamsen tår i ögat.
Nej då, skojar bara ;-)
Var hos Ewa i går och nu börjar det kännas riktigt trångt och trist. Vill att snön ska försvinna så vi kan valla på ytor!!!!
Kanske kan vi få det på söndag? Hoppas! Jasså, det vankas flera pojkar. Har du inte nog? ;-) Vi ses, f.d. Coachen.

Anonym sa...

Ja, vilka är det som får sparken när det går dåligt för laget, jo, coachar och tränare. Stackars dom när det är dom som är på banan som inte gör jobbet.
Stå på dig coachen och träna på Zeke och Ewa. :-)
Yvonne

Anonym sa...

Det dröjer ju länge innan vi tränar ihop igen. För du ska ju på SVAKs årsmöte nu till helgen.
Hemma hos mig är klockan 23 bara barnet. Fast du skulle se mig kl 7 på morgonen. DÅ SOVER JAG!
Ewa o Tea