fredag, mars 06, 2009

paybacktime

Sådär. Majsan är hemma i Säter igen och hon tar sig fram riktigt bra med kryckorna. Rex har flyttat hit nu, han ska vara hos oss till på söndag - sedan vill nog mamma ha tillbaka honom. Hon har beställt att han ska tränas på söndag ;-)

Jag har skjutsat hem henne, handlat och invalidanpassat hemmet.Jag hoppas verkligen resten av rehabiliteringen går lika bra som operationen, det är härligt med någon som har så skön inställning som Majsan. Nu är det paybacktime. Som hon servat, passat upp och hjälpt till hos oss så känns det bra att kunna hjälpa henne nu. Men det kommer att bli långa veckor innan hon är av med gipset och kan ta sig fram som vanligt. Det där med bilkörning får nog ligga nere ett tag...

Jag vet inte vad som hänt, men ikväll har det kommit fram både Lili & Susie och Boney M i min Spotify :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att operationen gick bra. Hälsa Majsan ifrån mig att vi kommer att sakna henne på träningen framöver. Fast det viktigaste är hon blir bra i sin fot.
Ewa o Tea

Anonym sa...

Hälsa Majsan. Hon kommer säkert att klara detta. Hon har ju klarat att ha ont utan att ge upp. Hon har mycket jävlaranamma. Dessutom har hon turen att ha dig, som ställer upp, det är värt mycket. Ni är värda en eloge båda två./Mona