onsdag, mars 11, 2009

shoppingproffs?

Hihi, nu har jag förhoppningsvis fyndat på Tradera igen. Ett par byxor från Lundhags för halva priset. Nöjd än så länge...

Annars har jag fixat lite till helgen, bokat vandrarhem och konstaterat att det är närmare fem timmars bilresa - jag hade någonstans räknat med tre och en halv. Nåja, efter en ganska jobbig vecka känner jag att en helg med Zeke och en personlig coach är precis vad jag behöver. Går det inte bra så kan vi nog lära oss något av det också - vi är ju inte fantastiskt väl förberedda efter all den här snön, men vad tusan?!

Imorgon ska Hussen fixa bilen också - det är bra om hjullagren håller för en liten helgutflykt. Jag är beredd att åka buss till jobbet på fredag ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

fem timmar vartdå?

Anonym sa...

Ja attans va du fyndar! Man kanske skulle börja kolla lite. Är det säkert med betalning och sånt då och att man verkligen får grejorna??
Vart e de du ska på "utflykt"?
Vi ska upp till Kristianstad på lördag och drägla lite över IK1 hundarna där. Hoppas vi med kan snart ;-)
Ha de fint,
Kitty å flåcken, Aliss hälsar spec till Rom, nu e ju han snart med ett helt år .... ;-)

Ewa sa...

Nja, säkert och säkert... Sunt förnuft får väl råda men på Tradera kan man lägga omdömen på säljare och köpare. Om en säljare får dåliga omdömen så får man väl passa sig. Visst kan man bli lurad men det är väl en del av insatsen.
Jag har bara goda erfarenheter av Tradera-affärerna