tisdag, juli 06, 2010

beviljas

Bud har ansökt om ledigt efter två kvällars hårt arbete och jag har beviljat det :-)

Igår hade vi kurs och eftersom alla ekipage jobbar ute i hagen har Bud fullt upp. Varmt var det också. Idag var Sandra här och tränade och då fick Bud göra en ny insats. Jag hoppas att jag kunde skicka med Sandra något av värde. Kursdeltagarna jobbar på bra. Det är så roligt med engagerade och ambitiösa elever. men nu tar jag och Bud ledigt några dagar.

Jag har anmält Zeke till fyra nöttävlingar (hjälp!), varav tre egentligen är för svåra för oss men om vi ska vänta på NN-1:or i närheten för att få rutin så kommer det att växa mossa på oss, så vi kör!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tyvärr säger min mamms att nöt är livsfarligt. Vet inte om jag håller med. Hur som tilllåts det inte att att jag åket med. Synd, hade varit kul att pressa och sätta daller i dessa djur med, hi,hi ;-)Lycka till. / Lexa