söndag, juli 18, 2010

ostrukturerade hundtränares förening

pust, jag är verkligen otroligt ostrukturerad.

Skulle träna Rom lite och introducera visselsignaler till den lille mannen. Det slutade med att jag

1) skiljde av bagglammen och körde hunden helt slut när han skulle ta bort dem från mammorna och hagen

2) lät Rom vila och hämtade Zeke som också blev helt slut men som fick med sig bagglammen hem

3) tog ut Rom igen (nu hade han ju vilat...) och tränade lite.

4) testade visselsignalerna. På en hund som jobbat stenhårt och väldigt mycket efter eget huvud.


Begåvat Ewa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Suck! / Skräddars

Veronica Nyman sa...

Hahaaaa.....! Fast jag känner lite att jag skulle vilja göra anspråk på ordförandeskapet i föreningen..... :-)

Mackan sa...

hihihihii

Mackan sa...

Förresten! Ska du träna nåt i Täkt innan helgen? Jag vill med iså fall.