tisdag, september 21, 2010

asch!

Idag hade jag mina underbart sköna, någorlunda vita, gympadojor på mig till jobbet. Ikväll har jag mer ont i ryggen än på länge. Kan det vara så illa att det finns ett samband och att nästan vita favoritskorna är boven? Djup suck i så fall.

Sarah och Gråå var här och tränade idag. Rackarns vad bra de var! Jag fick minsann höja kraven ganska ordentligt (och det gillar jag!)för att de skulle komma vidare. Från att ha följt efter får till att kräva precision i fösningen på bara några veckor, det är riktigt bra. Sarah fick träna timing på att styra Rom via mig. Det var riktigt kul, men svårt att bara lyssna på vad hon sade och inte stoppa/styra när jag tyckte själv.
Intressant övning var det i alla fall. Annars kör vi hårt med Evertarna :-)

Inga kommentarer: