måndag, september 20, 2010

filmtajm

Först Superstars på teve (och då saknade jag Mästarnas Mästare), sedan har jag tittat på tävlingsfilmer och så landade jag i "Rom och dom"s valpfilmer. Jisses så tjock han var :) Riktigt roligt var det att se Roms filmer från sex och nio månader - början till vallhund med stort allvar...
När jag tittade på Zeke - the movie kunde jag inte låta bli att undra vad det varit som var så svårt med att träna honom. Han bjussar på en hel del spontant som jag sedan har slitit ont med att plocka fram. Hm, shame about the trainer, kanske?

Kvällen avslutades med den här sorgliga historien. Alltså; det är svårt att låta bli att skratta men egentligen är det ju helt förskräckligt, med valresultatet som facit. Håll till godo. Varning för begåvningsreserven ;-)

Nu väntar jag på att den beställda kameran ska dyka upp. Sedan ska det bli foto- och filmtajm igen.

Inga kommentarer: