fredag, januari 14, 2011

- är du så desperat?

Hussen har lite långsamt nu när han är konvalescent. Det har fått till följd att han plötsligt konkurrerar om datorerna här i huset. Han läser t.o.m min blogg. Därav rubriken... När han såg gårdagens inlägg "Nån som vill bli vän med mig" om Facebookkatten Sabaton så sade han..
"Nån som vill bli vän med mig?" ...- Är du så desperat?

:-)

Jag är på väg att klamra mig upp över kanten på bokslutsavgrunden. Det har varit mycket nu, men nu hoppas jag att det kan återgå till något slags normalläge. Större krav än så har jag inte..

2 kommentarer:

Mackan sa...

Haha,fick Sabaton någon vän då? Hur bestämde du det namnet? Känner ni någon i bandet?

Ses i morgon! Då blir det regnkläder enligt väderprognosen.

Ewa sa...

Namnet får du fråga Heléne om, det är hon som döpt honom. Förmodar att det passar in i flocken med Osbourne och Jovi.
Hade jag döpt honom hade han hetat något mer kungligt, Elvis kanske? ;-) Hans bror heter Prins Harry :-)