tisdag, januari 11, 2011

ont, det gör ont...

Välkomnandet är det inga fel på. Fyra små kattungar kommer springande och möter mig vid ytterdörren. De har saknat sitt klätterträd... Jag ska väl vara tacksam att de inte har mig som klösbräda också men det gör ONT när de springer uppför benen. Jag måste se otroligt skoj ut när jag lagar mat; stampar och trampar och sprätter till med ett ben i luften ibland när det gör extra ont. Annars tror jag att ständig rörelse försvårar för dem men.. De har kommit över den nivån nu.



I morse kom Beatrice promenerande mot ytterdörren med bestämda steg. Och med en fet råtta i munnen. Nu gäller det att ha koll innan man öppnar dörren och släpper in någon katt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktiga dom håller på att bli. Fånga ett sånt stort byte. Det bådar gott här hemma om nu båda har samma framåtanda. Kamouflerade är dom också. Iallafall till den bakgrunden.
Nu är det ju bara 2 veckor kvar. Ca.
Innan dom får flytt hem till sina nya hem.
Jag längtar
Yvonne

erica sa...

aj,aj..det är bara att förbereda sig på att vara "klätterträd" sen då!!!

Anonym sa...

Tror jag ska plantera ett träd i köket. Hinner det växa upp till leveransen? / Skräddars