fredag, januari 07, 2011

shoppingtur

Jag tyckte lite synd om handikappade Hussen så efter några timmars jobb i morse tog jag med honom på shoppingtur. Han gillar inte shopping men har en förmåga att ändå hitta en massa saker när vi väl kommer iväg. På inköpslistan idag stod en bildskärm till stationära datorn (om man nu övergett tjock-teven ska väl även tjock-skärmen ut - eller?), kanske en espressomaskin och några småsaker.

Inne på Vildmarksbutiken pekade Hussen på den här och sedan var det ju kört. Jag kommer att hamna i Lyxfällan för alla mina jackor men den var så snygg... och prisvärd ;-)



5 kommentarer:

Eva sa...

Det kallar jag Rea!

erica sa...

nja, om du gör såna där fynd lär du väl inte hamna i lyxfällan precis....!!

Ewa sa...

Erica, det är så jag tänker när jag handlar. Men faktum kvarstår: jag kan inte ha mer än en (eller max två) jackor åt gången... Alltså behöver jag inte så många.

Men visst var det ett fynd?!

Mackan sa...

Helt klart fynd!! Shoppa på!
Helst att hussen pekade så du upptäckte den. haha, han kan ju inte tycka att du har för många jackor då.
Nå, blev det en kaffemaskin?

Ewa sa...

hehe, jag är inte säker på att Hussen har koll på hur många jackor jag har :-)

Japp, en espressomaskin blev det