torsdag, december 06, 2007

Bevis


Kartbild. Vet inte om det syns men det verkar fungera.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om du försöker visa vilken hastighet du sprang i så syns det inte. Du får allt säga.
Få se...en gepard springer i 80-90 km/h, en hund i 50-60 km/h, du kanske sprang i 15 km/h ?

OBS! Har INGA vetenskapliga bevis bakom någon av ovanstående uppgifter, taget helt ur luften, kallas överslagsräkning.

På söndag är det sökträning kl 12 i Avesta. Hur blir det med vallning? Det var ok för Emmie och Viktor att shoppa i Borlänge i morrn (och sedan mögla i bilen om vi ska valla). Ska vi komma på em ?
Maila, sms eller ring.

Hälsar Mackan

Anonym sa...

Hallå Ewa! Du har nyligen kommenterat Halvar så jag slapp leta efter din blogg. Det är Skatan som skriver. Kommer att besöka din blogg i framtiden. Har tidigare i mitt liv varit en aktiv hundmänniska i Borlänge, mina barnbarn har häst och jag älskar får (att måla av). Stina, min dvärgschnauzer är vardagsfostrad. För övrigt målar jag av hundar katter hästar i mestadels akryl, ibland akvarell (hittills) Se mitt album på min blogg: http://skatan.blogdog.se

Anonym sa...

Tack för besöket på min blogg. Punch är gott men ohh så huvudvärksframkallande. Bättre en rejäl snaps faktiskt. ... Jag målar som sagt av djur och skall så småningom bli "kommersiell" och måla av på beställning. Har du ett husdjur som du vill ha avporträtterat är du jättevälkommen. http://skatan.blogdog.se

Ewa sa...

Tack, Mackan för din stora tilltro till min kapacitet. Vi säger väl 15 km/h... I snö, vinterstövlar och talande i telefon ;-) Om det inte framgår av bilden vilken hastighet jag höll så får det bli en hemlighet. Att bilden är suddig beror förutom att den är tagen med mobilen på att jag flåsade så hemskt...