fredag, december 21, 2007

Jisses


Hm. Någon har bitit mig i benet. Gissa vem.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Konstigt märke. Hussen biter väl inte i benet? Det skulle kunna vara Scott förstås men det ser inte heller ut så. Omöjligt att gissa, Du får tala om det. Någon slags sugfisk?/Mona

Ewa sa...

Det här är del 1 i "Ewas jul - och nyårsgåta". Alla som gissar rätt kvalificerar sig till fråga två. Du får allt vänta lite på svaret...

Anonym sa...

Benet??? Är det ett ben??? Tycker det ser ut som nån helt annan kroppsdel som man inte brukar lägga ut på bild på sånna här sidor. Hi hi ....
Kram,
Kitty

Ewa sa...

hmprf. Det är faktiskt min vad. Lite fläskig kanske men absolut en vad. Om ni är riktigt snälla kan ni få en bättre bild än den här som är av telefonkvalitet.

Anonym sa...

Mackan här!
En tävling alltså!
Du har blivit biten av ett får!
Se min blogg för länk till skräckfilmen om köttätande får "Black Sheep"
Men jag tycker faktist som Kitty, Bilden kan misstolkas och det betyder att jag plötsligt porrsurfar! Tur att jag inte är på jobbet...
ha ha ha ha ha ha!

Anonym sa...

Mackan igen.
Tror jag ångrar mig...
Är det en hjortlusfluga?

Anonym sa...

Mackan återigen.
Tror förresten att du lekt med kamptross med Zeke och att det är hans lilla lilla tand längst fram i nederkäken.

Ewa sa...

Mackan, är det att betrakta som en helgardering? Men kamptross, var fick du det ifrån ;-)
Jaja, jag ska banta efter jul...

Anonym sa...

Jag tror att bloggandet berikar det svenska språket: telefonkvalitet, porrsurfa, köttätande får, kamptross m m.
Det ser ut att vara en enda tand eller två små, en kanin kanske, har ni sådana?/Mona

Anonym sa...

Kanske ertappade du en storråtta och fick den inne i stöveln??? Ewa J

Anonym sa...

Nu måste du berätta Ewa!
/Mackan
Tack för det fina julkortet också!

Anonym sa...

Mackan igen,
Ok, jag tar tillbaka det med kamptrossen. Det är inte riktigt din grej.
Hm, jag ska inte helgardera mig eftersom det är fegt, så jag står fast vid fårbett.

Anonym sa...

Usch, nu tittade jag noga, och det ser ut att vara lite var i såret...
/Mackan

Anonym sa...

myggbet