söndag, december 23, 2007

God jul vänner

Sådär. Granen är klädd och skinkan avsmakad. Idag har vi dessutom hunnit vara lite sociala och hälsat på några vänner som fått julklappar. Trevligt!

Årets julbild blev ingen höjdare ;-) men här är den i alla fall:

En mycket juligare bild är det här:
Det är en av mina arbetskompisar som gör de här fantastiska ljusen och sedan dekorerade jag efter bästa förmåga. Bakom skymtar julgruppen som jag fick av min härliga personal på jobbet :-)

En annan variant på julbild är den här julpussen som Fredrik fick av Bud:

Tävlingen får hålla på någon dag till. Det vimlar inte precis av rätta svar hittills så om det ska bli någon omgång 2 så får jag nog invänta fler svar. Mackan hade rätt, såret var geggigt och ganska äckligt men nu börjar det äntligen torka ihop... Vilken grej, va?!

Hoppas att ni alla får en härlig och lugn jul. Ta det försiktigt i trafiken och släck för guds skull alla levande ljus innan ni lämnar rummet.

Julkram från oss!





Inga kommentarer: