fredag, oktober 14, 2005

slut på arbetsveckan?

I alla fall på den arbetsvecka som genererar någon inkomst. Jag är rädd att helgen kommer att innebära ordentligt med träningsvärk och att arbetsveckan just börjat... Fårens boxar ska mockas ut (jaja, det skulle varit gjort för länge sedan men baggarna flyttade faktiskt ut därifrån bara för ett par veckor sedan) och det är slitigt värre, det vet alla som mockat djupströbäddar.
Nu ska det i alla fall påbörjas. Stackars mamma är säkert här tidigt i morgon förmiddag med grepen i högsta hugg ;-)
Allt är väl annars. Hussen var hem och hälsade på igår men har åkt till nästa jaktkoja nu. Nu är de på hemmaplan och jagar så vi får hålla oss borta från skogen i helgen - inga problem, jag ska ju vara i fårstallet...
Fredag kväll och jag har påbörjat en ny hemsida. Vi får väl se när (om) den blir klar men förstasidan skulle behöva en ansiktslyftning. Egentligen skulle jag vilja gå någon kurs i webbdesign - jag har en bild över hur jag skulle vilja att sidan ser ut men har ingen aning om hur det skulle gå till att få den sådan. Jag är helt självlärd på det här med hemsidor så det får bli lite b-layout. Orkar inte lägga allt för mycket tid på layout heller, jag blir otålig och vill komma till själva skrivandet istället.
Det skulle vara roligt om ni som läser här ville lämna lite respons - gärna som kommentar här i bloggen eller i gästboken http://www.gastbok.nu/gb/22269

Inga kommentarer: