torsdag, februari 05, 2009

den som gapar efter mycket...

tappar taget om båda katterna... Rom hade brottat omkull Gullspira och höll fast henne med munnen och en tass. Gustav passerade och Rom kunde inte motstå frestelsen att ta honom också. Gullspira sprang därifrån *va? konstigt?!* . Nu har kattmonstret ("jag vill ha aaaaaalla katterna") fått tag på Gustav istället men det är bara en tidsfråga innan han också tagit sig ur greppet - Rom spanar nämligen var Gullspira tog vägen och kommer absolut att prova igen.

om jag lovat att sluta köpa kläder på Tradera så... bröt jag just det löftet :o) Hoppas skjortan är så snygg och skön som jag tror ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där uppe i norr ;-)
nu e vi tebaks i etern igen. Har försökt läsa i kapp lite här vilket ju tog en stund eftersom du skriver så många underbarheter ;-)
Härliga detaljbilder på dogsen.
Om du kollar på våra semesterbilder på resdagboken (blev inlagda i går) så ser du att det finns både kortbenta och långbenta "Scottar" i Indien (berätta inte för honom för då kanske han blir högfärdig alt sur), skit trevliga var av en som fick vara "våran" "Taxen" i två veckor. Sov under vår solsäng och satt snällt å väntade på vatten när vi kom ;-)
Bilden jag försökte skicka till dig ville inte iväg, men du fick ju iaf en fin på din egen fäll ;-)
Skulle varit på kor och hundar på stranden ;-)
Ha det fint,
Kitty, numera inte med adress Indien ;)