måndag, januari 21, 2013

håll tummarna!

Helgen har tillbringats på konferensanläggning utanför Vallentuna. Tillsammans med ett gäng utvalda representanter från hela vårt avlånga land har vi jobbat med ett framtida tävlingssystem för SVaK, otroligt spännande och givande. Jag var helt färdig när jag kom hem, då hade jag haft colapaus i Heby och så passerade jag gröna villan i Hedåker eftersom jag köpt en ny pannlampa av Mackan. Det var skönt med ett par pauser, annars var det en ny bok i högtalarna i bilen som höll mig sällskap.
Nu är det ny jobbvecka, men med ett litet avbrott. I morgon tar jag ledigt några timmar mitt på dagen och åker till veterinär Sören med Zeke. Det är dags att börja nysta i vad som är fel med honom. Jag har en teori - det är bara att hoppas att jag har rätt så att det inte är något allvarligare fel med honom. Håll gärna tummarna för oss! jag vill ju så gärna att han ska hålla länge än, och det skulle vara roligt om vi kunde få en tävlingssäsong till...

Till helgen är det meningen att Roms tilltänkta ska komma och hälsa på några dagar. Med sig har hon matte Petra, det ska bli kul att få ljuga lite med henne :-)


1 kommentar:

Vall-Ewa sa...

Du hade varit ute och ränt igen! Du är otrolig.
Håller tummarna och hoppas att din känsla är rätt. Zekemannen måste bli bra nu. Nu räcker det med elände.
Rom har minsann det bra han! Tjejbesök!!