onsdag, januari 30, 2013

Så här blir inga valpar gjorda...

Fortfarande ingen parning och Roms nonchalans börjar gå både mig och Petra på nerverna. Han är intresserad men har fortfarande inte gjort någon minsta antydan till försök... Idag tog jag ledigt från jobbet och åkte till mina svärföräldrar och lånade deras hundgård till turturduvorna.
En stor hundgård, neutral plats för Rom och med utsikt från vardagsrummet. Så jag tillbringade förmiddagen hos dem och ibland såg det ut så här...












Ränderna över bilden är persiennerna ;-) det gällde ju att inte röja sitt gömställe...

Det lektes och flirtades och grejades, men inte mer. I kväll var han ytterligare lite intresserad men... inte mer än så. I morgon kommer Petra och hämtar hem Phee. Då får Rom följa med och så får vi se om det händer något när de får lite luftombyte. Då kanske jag hinner något annat i alla fall. De senaste dagarna har mest gått åt till att passa hundar ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Miljöombytet & 80-tals ballader var det som fattades ;P!