tisdag, maj 19, 2009

dåliga kombinationer

... att köpa smågodis när man är hungrig. I alla fall inte om man tänkt sig att spara godiset till ett senare tillfälle (naivt, jag vet - men det händer fortfarande att jag tror att det ska gå att spara godis)
... spöregn och sandaler, samtidigt
... att hoppet är ute för torktumlaren när jag ska tvätta inför resan. Nu måste jag vara programverk.
... att hundmaten är slut hos leverantören. Jag kommer inte att hinna få hem mer. Jag åker på måndag. Problem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses, vad många dåligheter. Tur du får komma i väg på semester.
Önskar dig en skön, härlig och energi givande resa.
Heléne och Lexa Galenpanna
(jo, det är sannt. Det var länge sedan hon var sådan.
Vet i tusan ved som tagit åt henne. Kanske behöver hon lite coachförmaningar ;-) )

Yvonne sa...

Hej Ewa

Är det redan dags för er Englandsresa.
Blir riktigt avundsjuk men vi har ju vårat kvar till Augusti.
Lycka till i helgne på tävlingarna och Lycka till på resan.