torsdag, augusti 30, 2007

man lär så länge man lever

alltså måste jag revidera gårdagens betraktelse:
2. om man spelar fotboll helt otränad får man träningsvärk i minst fyra dagar (förmodligen mer)
ska tydligen vara
... får man träningsvärk i minst fem dagar (förmodligen mer)
:-)

Kolla anmälningslistan till IK-1 i Söderala i okotber:

22 Anita Boberg-Jonsson, KÖPING, Södra Dalarnes Vallare REGV1334/2005 C-TRIXA
23 Ewa Samuelsson, STORA SKEDVI, Södra Dalarnes Vallare REGV1329/2005 C-ZEKE
24 Lennart Källström, LUDVIKA, Södra Dalarnes Vallare REGV1327/2005 C-ROZZ

Kan de vara släkt, eller vad tror ni? Kom igen, bröder och systrar! Nu tar vi dem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och du kommenterar MINA märkliga betraktelser... ;-) ha ha ha!

Heja Heja syskonskaran!

Jaha, jag lär väl skriva lite idag jag...

Vi ses kanske på söndag förresten, jag ska jobba lite i serveringen.

Skönt att läsa att det går dåligt ibland för er med. Ger mig hopp på nåt vis.
/Mackan