söndag, mars 09, 2008

Nu är det riktigt motigt. Ingen valp...

Hej! Dags för det stora avslöjandet. Tyvärr blev det ingen valp till mig...
Mosse www.mosse.se har meddelat att Min (som var parad med Roy) bara fick tre valpar. Tråkigt :-( Jag gillar verkligen Min och kombinationen med Roy lät mer än bra. Nåja, bara att se sig om efter något annat. Det finns många spännande kombinationer på gång och hittills har mina valpköp varit ganska slumpmässiga så varför skulle det bli något så planerat den här gången?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fy så tråkigt! Nu hoppas jag att det vänder med tråkigheter och bloggen att fylls med glada tillrop och njutbara berättelser. / Heléne

Anonym sa...

Hej det var mycket tragiskt att läsa att Anita inte finns bland oss
längre jag har också haft lite kontakt med henne och följt hennes blogg.
Är nu nere i Skåne och hälsar på
här har våren tagit fart.
det blommar förfullt.
Vilken otur du har haft med lammningen hoppas att det vänder nu
Jaha var det kombinationen du har väntat på.
Men du hittar säkert något annat
intressant. /Lena

Anonym sa...

Nää va trist Ewa, men reserven då?
Hade jag kunnat lägga in en bild här hade jag lagt in en fyrklövertill dig, så det får bli en ren tankeöverföring. Du behöver nog lite medvind nu ;-)
Kitty

Ewa sa...

Alla fyrklöverhälsningar mottages tacksamt. Inga lamm hittills i dag men sista kvällsrundan återstår.
Reserven?! Jo, det kanske blir så... Har ägnat stor del av kvällen att prata med min avelsrådgivare Anita och en hanhundsägare. Vi får se. Jag ska sova på saken...

Anonym sa...

Hejsan

Vad tråkigt! Jag hade tur Winda fick 4 tikar och 2 hanar så jag har lite att välja på. Dom är förstås grymt söta och jag är inte ett dugg jävig;)

Hoppas att du hittar din drömvalp.

Ha det gott
Ann