torsdag, oktober 25, 2007

anti-boktips

Carina Rydbergs "Den som vässar vargars tänder" rekommenderas inte. Nu har jag lyssnat på hela i hopp om att den skulle bli bättre men det var verkligen eländes elände hela vägen och jag blev riktigt illa berörd av den.

I tisdags tränade vi tillsammans med Heléne och Lexa och det är alltid trevligt. Lexa är i en sådan där härlig period när det ramlar ner polletter hela tiden. Hon utvecklas verkligen jättemycket nu och det är så kul att följa deras utveckling. Vi hade dessutom en lång och givande diskussion om Zeke och hans flanker (eller brist på flanker i vissa lägen) som jag får fundera vidare på.

Idag har jag kopierat över film från kameran till datorn och ibland passerade någon runda som jag kollade lite extra på. Det är ett "gäng" klubbkamrater i Södra Dalarnes Vallare som fastnat på band på IK-1 tävlingarna. Där finns allt från Trixas vinnarrunda till Zekes disk pga dålig djurhantering :o) Det ska bli kul att se när det är klart... Där finns nog ett och annat att ta lärdom av.

Snart är det helg igen. Rackarns vad veckorna går fort...

1 kommentar:

Anonym sa...

Är hur nyfiken som helst på hur funderingar och ev träning går.
Måste bara få veta!!
Har funderat en hel del själv också men bristen på erfarenhet och kunnskap sätter käppar i hjulet för mig. Grrrr :-(
Heléne