lördag, december 06, 2008

utmanad

Åtta favoritprogram
Hm, det blir svårt att hitta åtta
* Bonde söker fru
* På spåret
* Ring så spelar vi, inte så mycket för programmet utan för tidpunkten, lördag morgon med helgen framför sig
* Melodikrysset
* Idol, svårt med engagemanget i år men kul som underhållning
* Äntligen morgon med Adam & Gry
* Beckfilmer
* Mannen som talar med hundar, längesedan jag såg något avsnitt men det är en skicklig man

Åtta saker jag gjorde igår
* våndades över att jag skulle till tandläkaren
* pendlade mellan glädje att slippa tandläkaren och ha det kvar till måndag
* testade synen
* provade bågar
* bloggade
* matade hästar, får och kalvar
* mockade
* var på julfest

Åtta saker jag ser fram emot
* våren
* Skottlandsresa
* jul - både julmys och några dagars ledigt
* ljusare kvällar
* börja träna Rom lite mer ordentligt
* Majsans fotoperation, så att hon slipper ha ont
* morgondagens träning om det blir någon - mycket snö är det
* att Scott ska komma tillrätta efter dagens alldeles för långa jakt

Åtta favoritrestauranger
jag har inte en enda favorit :o) Inte för att de inte duger utan bara för att den restaurang jag äter på för stunden är bäst - just då


Åtta saker på min önskelista
* spegel , se föregående inlägg *fniss*
* att jag ska stå ut med glasögonen
* att visdomstanden ska ramla ut nästan av sig själv
* en gps som inte lurar in mig i Antwerpen
* en mp4 (Kicki, läser du?)
* lite arbetsro
* ett funktionellt fårhus
* en hage med fårnät

Åtta utmanade...
* Heléne
* Kicki
* Seglinge-Eva
* Mona
om de fyller i sexton alternativ istället för åtta på varje punkt så måste det motsvara åtta utmanare ;-)

Inga kommentarer: