söndag, april 29, 2007

on the road

Nu är vi snart packade. Jag ska gå en promenad med hundarna, plocka i bilen och pussa lite på Hussen, så om några timmar bör vi knalla iväg.

Om jag får tillgång till någon dator kommer det rapport här i bloggen, annars får ni helt enkelt hålla till godo tills vi kommer hem. Det känns som vi ska vara borta evighetslänge den här gången men jag gissar att tiden springer ifrån oss och vips; så är vi hemma igen - förhoppingsvis med massor av bra erfarenheter för både oss och hundarna i bagaget.


Jag har helt missat att visa upp vårt senaste nyfövärv, katten Sassy som står på tillväxt hos oss och som ska flytta till Falun när jag kommer hem. Ni får njuta av henne så länge vi är borta ;-)

som de flesta katter som föds upp här kommer hon att bli härdad ;-)
Ha det bra, alla! See you!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en plan ....... *L
Eller iaf ett förslag. Kanske inte nån här inne eftersom chefen för den här sidan är bortrest men om alla som hör nått från over there rapporterar lite här så kanske vi får ihop en liten reseblogg till Ewa ;-)
Hur som helst, fick just ett sms som lyder.

Inskrivet av Kitty i Skåneland

Onsdag 2 maj,
Framme hos Julie om en timme eller så. Åker på fel sida vägen genom vårlandskap. Grått väder.
Ewa

Anonym sa...

Rapport från Ewa (inskrivet av Kitty)
Torsdag 3 maj
Julies farm är fantastisk!
Sorterar tackor m lamm o grejar, tränar på kullarna. Inte synd om oss ;-)

Anonym sa...

Rapport från Ewa (inskrivet av Kitty, men jag tror att det här messet har tagit god tid på sig att komma fram ;-)
Rekommenderar Julie varmt. Har gjort såå många nyttiga jobb. Zeke har verkligen fått jobba, sover gott nu ;-) Derek imorgon sedan till Bobby
Ewa