tisdag, april 10, 2007

trattman

När man är en drever kan man njuta av tillvaron även iförd tratt:som ni ser har tratten fått några skavanker, den pallar inte riktigt med Scotts hårda liv :-)

här kommer en närbild av den numera ganska berömda fläcken/knölen som ska opereras bort. Känsliga läsare varnas! i alla fall om man är extremt känslig ;-)


Nytt tag med bokföringen ikväll. Det går långsamt framåt :-)

Till något mycket roligare. Hittade på Mosses hemsida www.mosse.se härliga bilder bland annat från Julie som vi ska besöka på vår tour. Kolla t.ex bilderna från Julies farm på http://picasaweb.google.se/carlmagnus.magnusson/Scottland07 där ni även hittar en bild på Bobby Dalziels ena tävlingsfält. Tänk att Bud sprungit där och hämtat får... Sååå häftigt!!!

3 kommentarer:

Ewa sa...

Kollade SKK:s sida på lunchen. Zeke hade B på höfterna, härligt!

Anonym sa...

Grattis, vad skönt att det såg bra ut!!

Jag börjar bli bra less på SKK's bemötande. Andra gången jag ringer på avtald tid & blir placerad i telkö utan att komma fram. Nu har Kasström som jag helst hade viljat tala med gått på semester & återkommer först den 25:e. Samma sak med hon som avläste just Nix plåtar. Nu har jag fått en ny tid på fredag, förhoppningsvis svarar den människan. Vore skönt med lite råd, undrar om ledskålen "bara" är grund men fortfarande ren eller om han kanske redan har börjat få pålagringar. Vad jag har förstått så skriver de inte ut detta i intyget. (?) Ganska dumt ifall det nu stämmer, känns ju på nåt vis ganska avgörande.

Trötta hälsningar
Linda

Anonym sa...

GRATTIS till höfterna, skönt å ha det avklarat ju ;-)
Du den där trattkantarellen till drever, kan han inte ha tröja på i stället?? Hur har det gått med op i dag? (jo jag hör väl till de som tyckte att det ser rätt läskigt ut ;-)
/Kitty
Ps stooor ssoooool och 20 grader till helgen, måtte de bara sluta blåsa nån gång Ds