onsdag, januari 02, 2008

när jag ändå är inne på framtidsutsikter

Hamnade av en slump på en astrologi-sida någonstans i cyberspace. Jag är våg. Det framgår ganska tydligt.

VÅGEN 24 sept-23 okt
FÖRDELAKTIGA EGENSKAPER
* Diplomatisk och fredsälskande (åjovars)
* Söker harmoni och balans (ja, så är det)
* Sällskaplig och charmig person (jag vet inte det jag...)
* Skönhetsälskande och mycket romantisk (nja, nu börjar det kanske spåra ur lite)
* Lojal mot sina vänner (you bet!)
* Artig och bra på att lyssna (jajamen)
* Kärleksfull (absolut)
MINDRE GODA SIDOR
* Kan vara rätt lat (hur visste de det?)
* Ofta obeslutsam och ombytlig (inte nu längre)
* Flirtig, ytlig och nöjeslysten (nej men hallå?!)
* Lättlurad och lättpåverkad (absolut)
* Narcissistisk (det var det värsta...)

Det som är komiskt är att jag för några veckor sedan ombeds att beskriva mig själv och mina starka och svaga sidor; på plussidan hade jag lojal och på minussidan godtrogen *skrattar*

4 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning!
Jaså du blev också förkyld? Kanske var det jag som smittade dig när vi stod och hängde i fårhuset, ganska nära varandra var vi då...

Jag väljer bestämt *stampar med foten* att inte tro på lillaB. Igår var ingen bra dag här heller.

Jaså, du har backat i målen för 2008...Men Fårforkval står väl kvar?

Ha det gött och slött!
/Mackan

Mona sa...

Ja det stämde ju ganska bra, med undantag för de "mindre goda sidorna" förstås. En annan sak: Håller Du också andan? Jag glömde nog skriva att jag SKALL börja vissla också. Jag prövade i går i bilen och kunde alla signalerna så det är bara att sätta igång./Mona

Anonym sa...

Hmmm jo jag SKA oxå börja vissla. Å visst kan man alla signalerna i bilen, konstigt att det alltid funkar så bra där. Irl e de inge ljud överhuvudtaget .....
Det där med årets första dag.... det ska jag utveckla i vår dagbok ;-)
Ha en himla bra god fortsättning

Ewa sa...

Det där med att visslorna inte fungerar i fårhagen tror jag möjligen kan ha ett samband med det som Mona berör; nämligen andningen. Det blir så ansträngt att vissla om man glömmer att andas... och om man kommer ihåg att andas och tar i för kung och fosterland... ja, då fungerar det inte heller...
;-)