torsdag, januari 08, 2009

Handla på Lundhags.se!

Jag mailade Lundhags igår kväll om den trasiga tröjan. Imorse före kl 9 ringde en vänlig man och sade att han postar en ny tröja till mig idag eller i morgon och att det skulle ligga en retur-adresslapp i paketet så kunde jag returnera den trasiga tröjan.
Det kan man kalla service. Därför blev det lite reklam i rubriken :-)

Ingen huvudvärk idag. Det måste betyda att whiskyn hade avsedd effekt, så jag fortsätter på den linjen.

Julbonaden ramlade ner från väggen, kanske ett tecken på att det börjar bli dags att plocka bort julen? Men jag tycker att ljuset från ljusstakarna och granen är så mysigt. De får vara kvar till tjugondag Knut.

Apropå gårdagens kommentarer: Kitty, nu vet du varför.... det inte är så många bilder på självaste bloggarinnan här i bloggen. Du ser ju själv hur fantastiskt bra hon gör sig på kort :o) Hon gillar dessutom att fotografera och fastnar därför inte så lätt. Det finns en till sådan där fantastisk bild. Vad sägs om den här http://xlan.svak.se/images/vallsta-2/081115%20005.JPG ...helt absurt hur roligt det kan vara på en vallhundstävling *gapskratt* Bilden finns på X-läns hemsida.

Tack för sjukomtanken! Jag fortsätter som sagt kurera mig efter bästa förmåga och mår bra idag. Ta i trä! (kan det vara därför jag hade ont i huvudet? för att jag tagit i trä så många gånger???)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är säker på att du blev av med huvudvärken TROTS Wiskyn. Hade du druckit mera hade du kunnat vara hemma och vara sjuk idag.
Fantastisk service hos Lundhags, det lönar sig att köpa dyrt - och reklamera.
Bra bild, du ser fokuserad ut./Mona

Anonym sa...

Skönt att du inte blev sjuk!
Vad snygga brallor och tröjor de hade hos lundhags.se!
Som sjuk deltidarbetare har jag förstås inte råd med sådana lyxiga kläder.

Whisky är fantastiskt! Konstigt att det inte säljs på apoteket...

Anonym sa...

Jag drack wisky varje dag i hel vecka i höstas när jag var som mest dålig.
Lånar din blogg och hälsar till Mackan att hennes blogg får jag inte fram.
Ewa o Tea