lördag, januari 10, 2009

mitt bidrag till porrindustrin

fast egentligen är det Mackans (www.skippo.org) bidrag... bara så att ni och hon vet ;-)
Idag på jobbet pratades det om att Facebook (detta roliga nöje som jag skaffat mig på senare tid) har rättigheterna till alla bilder som läggs upp där. - Vad ska de göra med dem? undrade en kollega. - De säljer dem till porrindustrin, svarade den andra kollegan. Han som visste allt om porrindustrin. Varvid jag brast ut i ett hysteriskt fnitter och omedelbart lovade att publicera de bilder som jag länkat till tidigare här i bloggen... Än har jag bara lagt upp Mackans bild på Den Bullätande Instruktören - detta konstverk av sin tid - men det räcker så länge. När jag ändå var i farten skapade jag en grupp på Facbook: "Vi som lägger upp bilder som sätter porrindustrin i konkurs".
Otrligt roligt fredagsnöje :) Ni som hänger på Facebook är välkomna i min grupp...

Imorgon kommer ett par kamrater och tränar. Det ska bli kul att träffa dem.
Sedan ska jag på fest - det hade jag fullständigt förträngt ;-)

1 kommentar:

/barbro sa...

Det förklarar en hel del... Jag kollade FB först, och fattade inte riktigt hur gruppen kommit till... Bullbilden var jättefin!